MusiC

Thursday, December 13, 2012

初恋这件小事

在我还没开始之前
我承认
我很迟钝@@
那么久才发现这部戏><

在这漫漫长夜的11天
我就浪费了两天@@
昨天追连续剧
今天看电影
就是这部啦
《初恋这件小事》























故事呢
简单的来说就是
彼此相爱,但不能在一起
但是最后还是有在一起啦~~~
男的超帅
女的也美

女主角大大的变化~~!!!







男的帅,女的美啊~~!!




































还以为女的每天都偷偷看着那个男的已经够变态了
原来那个男的更够力
每天都拍那个女的还做成一本书
哈哈哈哈哈哈哈哈
这部电影真的很好看
我很喜欢 ^v^
只能说
爱情啊~~~~
你的魔力真大啊~~~~

初恋??什么来的??
这件事我还在等待着....
哈哈哈哈~~~XDDD


Today is a bad day
When i saw it
I really very angry
You provoke me frist
then you said that i am a high temper girl
and you don't know how to communicate with me
What the hell are you talking about??!!!
SUCK!!!DAMN!!!
I don't mind that you always scold me or what ever
because i respect you 
but how come you can said like that
This time you really make me angry!!!
What the FUCK!!!



No comments:

Post a Comment